
“Πριν από ένα χρόνο ...κάναμε μια επένδυση στο αυτονόητο, στον Κλασσικό Μαραθώνιο. Το υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού θέλει να επενδύσει και να αξιοποιήσει ό,τι πιο καλό και ό,τι πιο σημαντικό έχει να προσφέρει η Ελλάδα. Όταν λοιπόν είδαμε το εξαιρετικό έργο του ΣΕΓΑΣ, το στηρίξαμε με κάθε μέσο που είχαμε στη διάθεσή μας”, σχολίασε ο κ. Γερουλάνος.
Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι η Ελλάδα θα διαφημίζεται ως τουριστικός προορισμός σε όλες τις διοργανώσεις που θα διεξάγονται υπό την αιγίδα της AIMS. Από την άλλη, η Πολιτεία αναλαμβάνει να στεγάσει τα γραφεία της Ομοσπονδίας και να τα στελεχώσει με δύο γραμματείς.