Ωστόσο, τα πράγματα θα ......ήταν πολύ διαφορετικά αν ο Sebastien Loeb δεν δεχόταν ποινή 50 δευτερολέπτων. Ο Γάλλος ξεκίνησε πολύ επιθετικά την ημέρα και στο πρωινό loop των Ειδικών Διαδρομών είχε αποκτήσει προβάδισμα σχεδόν είκοσι δευτερολέπτων από τον ομόλογό του στη Citroen. Το προβάδισμα θα ήταν μεγαλύτερο αν ο S. Ogier δεν αντιμετώπιζε άριστα το μειονέκτημα να καθαρίζει το δρόμο εκκινώντας πρώτος.
Στο ξεκίνημα του απογευματινού loop, όμως, όλα πήγαν στραβά: "Είχαμε καθυστερήσει πολύ στην απλή διαδρομή, λόγω αφόρητης κίνησης, και όταν φτάσαμε στο σημείο ελέγχου χρόνου της Ειδικής έχασα τις σχέσεις στο κιβώτιο", είπε ο S. Loeb. "Είχαμε μείνει μόνο με την 3η ταχύτητα. Ήταν αδύνατο να εκκινήσει με αυτές τις συνθήκες κι έτσι επισκευάσαμε το αυτοκίνητο για πέντε λεπτά".
Ως αποτέλεσμα, ο S. Ogier απέκτησε χωρίς κόπο την πρωτοπορία και ο πρωταθλητής έπεσε δεύτερος, 24 δευτερόλεπτα πίσω από την κορυφή. Στην αμέσως επόμενη Ειδική ο S. Loeb έφτασε στο απόλυτο όριο για να καλύψει το χαμένο έδαφος και, σε συνδυασμό με μια περιστασιακή απώλεια ισχύος του S. Ogier, ο S. Loeb μόνο σε αυτή την Ειδική ανέκτησε 14 δευτερόλεπτα! Όμως κάτι τέτοιο δεν επαναλήφθηκε στις επόμενες Ειδικές.
Ο Sebastien Ogier θα έχει το μειονέκτημα να εκκινεί πρώτος στο τρίτο και τελευταίο σκέλος της Κυριακής (6/03), όμως αυτό αποτελείται από μόλις τρεις Ειδικές Διαδρομές και με βάση την απόδοση του Γάλλου στο δεύτερο σκέλος, η γαλλική μονομαχία για τη νίκη αναμένεται απρόβλεπτη.
Στη διάρκεια της ημέρας, πάντως, ο Sebastien Ogier κινδύνευσε ξανά να τιμωρηθεί για το σφάλμα που είχε κάνει την πρώτη μέρα -όταν εισήλθε κατευθείαν στο Service Park, χωρίς να πάει στο σημείο ανασυγκρότησης-, αλλά και πάλι ο Αλυτάρχης του αγώνα αποφάσισε να μην του επιβάλλει ποινή.
Το θέμα ανακίνησε η Ford, προσκομίζοντας στους αγωνοδίκες τηλεοπτικό υλικό που έδειχνε ένα μηχανικό να τοποθετεί το γρύλο κάτω από το αυτοκίνητο του S. Ogier κι έναν άλλο να το αγγίζει, θεωρόντας έτσι ότι ο Γάλλος παραβίασε τον κανονισμό περί εξωτερικής βοήθειας.
Πίσω από τους δύο Γάλλους, οι Mikko Hirvonen και Jari Matti Latvala κάνουν μοναχικό αγώνα. Παρότι είχαν πολύ ευνοϊκότερη θέση εκκίνησης από τους οδηγούς της Citroen, δεν είχαν τον ίδιο ρυθμό – κάτι για το οποίο ο M. Hirvonen δήλωσε έκπληκτος. Αντίθετα, μέσα στη μονομαχία των Γάλλων ο J.M. Latvala κέρδισε την πρώτη νίκη σε Ειδική για τη Ford στον αγώνα.
Εκμεταλλευόμενος ορισμένα προβλήματα του ανταγωνισμού και το λυσσαλέο ρυθμό του, ο Petter Solberg επέστρεψε στην 5η θέση έπειτα από τα ηλεκτρικά προβλήματα του Citroen DS3 WRC, τα οποία του είχαν κοστίσει επτά λεπτά και τον είχαν ρίξει εκτός δεκάδας την προηγούμενη μέρα.
Οι Henning Solberg και Evgeny Novikov της Stobart Ford αντιμετώπισαν προβλήματα στο σύστημα διεύθυνσης και στο υδραυλικό σύστημα αντίστοιχα, ενώ προβλήματα αξιοπιστίας είχε και ο ομόλογός τους Matthew Wilson κι έτσι ο τέταρτος οδηγός της ομάδας, Mads Ostberg (που είχε προβλήματα την προηγούμενη μέρα) ανέβηκε στην 6η θέση.
WRC – ΡΑΛΙ ΜΕΞΙΚΟΥ 2011
ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
(Μετά τη 2η μέρα)
1. Ogier (Citroen) 3:12:52.6
2. Loeb (Citroen) +10.5
3. Hirvonen (Ford) +1:30.4
4. Latvala (Ford) +2:43.8
5. P. Solberg (Solberg Citroen) +6:51.8
6. Ostberg (Stobart Ford) +8:09.8
7. H. Solberg (Stobart Ford) +8:41.6
8. Al Attiyah (Barwa Ford) +10:53.9
9. Prokop (Czech Ford) +11:32.5
10. Hanninen (Skoda) +12:02.9
auto.in.gr